Sunday, March 1, 2009

rambutku yg baru.....

dkat stahun gak la aku simpan rambut nie...x la panjang sgt tp cukup merimaskan aku...pas 2 byk la rambut aku yg gugur....aku nie jenis terlampau sgt rajin nk kmas blik...so aku wt kputusan potong rambut....tp sblm potong rambut aku kena tggu k. tney rebonding rambut die dlu...3 jam lbh tggu die...dgn penuh sabar aku tggu smpai aku tertido....

mata layu sblm tido....


btolkan kedudukan badan sblm bermula...dan akhirnye..ZZZZzzzzzzz

nie rambot k.tney sblm siap rebonding..hehehhe...



jeng...jeng..jeng....rambut ku yg bru...siap leh wt rambut pacak...aku ska rambut ku yg bru...hehehehe
p/s : kena jge gaya....gaya 2 penting..



6 comments:

el said...

nice hair...
~~org jarang jumpa org yg rajin tunggu org laen wat rebonding....hebat hebat~~

pejan said...

biasa la..sye yg menurut perintah...
belum lg aku citer dh brape byk majalah aku baca kt kdai 2...
3 jam...x dpt nk kte pe2...

Anonymous said...

wah..
lawa la rmbut tu..

pejan said...

ok ke rambut camni...
1st time wt rambut camnie..
sblm nie de potong gak tp x la sependek nie...
jgn la aku blik umh nt ..kene marah ngan mak aku lak...takut gak....

akiss. said...

uyooo.. rambut raya ke? hahaha

pejan said...

raya pe ye aqiss...
rimas la rambot panjang...
2 yg potong pendek 2...