Sunday, March 1, 2009

penball...sakitnyer

28/2/2009....maen penball... nie 1st time aku maen penball....excited..biasa la x penah maen..45 minit la nk smpai ke tmpt paintball...tup..tup..tup...nie tmpat dmane ltaknye kapal star cruise...saiznyer sebesar padang bola sepak...
p/s : ble la nk merasa naek kapal nie...huhuhuhuhu

sapakah di sebalik topeng nie...hehehhe..dh tentu aku la...
p/s : dh mcm power ranger dh aku nie


medan pertempuran....



kumpulan sapa yg jd juara agaknyer....





aku n helena sblm games start....





marshall bg penerangan sblm start....






untuk keselamatan..kena pkai benda alah nie...kalau peluru penball kena mata....konfem jd buta...










benda alh nie..aku x tau nama die...dh lupa...








nie lah adiah maen penball....sakit giler..smpai berdarah...
p/s : maen penball nie cam kte nk lpaskan geram kt sapa yg kte x ska...hehehe..cam nk blas dendam je...








selepas maen penball....kesan tembakan de kt badan...kaki aku smpai lebam...sakit gak la....tp sronok....tp x serik la nk maen...nt nk maen lagi kot kalau de org anjurkan...
p/s : kena pkai bju tebal kalau x tahn sakit...












No comments: