Monday, March 9, 2009

nyesal aku angkat tepon...arghhhhhhh

p/s : sekadar hiasan jer..hehehhe

smalam dlm kol 11.45 pm...de org kol aku..no phone aku x knal...so aku angkat la..aku dgr suara..alamak..knape la aku angkat..nk x nk aku t'paksa la angkat...sepatah dia tanyer...spatah jer aku jwb..bkn aku x nk borak ngan die...x de benda pon nk borak ngan die...x smpai 5 minit pon kami borak...nk tau pe yg die tanye...



die : salam..nie pejan ke?

aq : ye saya..sapa nie?

die : nie ....... la,xkn x knal kot..

aq ; ok..

die ; pejan sihat?

aq ; biasa jer..

die ; mak de tanye pasal pejan, ...... x tau nk ckp camne..ok kot..mak tanye xkn dh lupa org kuantan..

aq ; x de la..biasa keje byk...

die ; keje camne?

aq ; ok jer..k la..pejan nk tdo sok nk keje..bye

die ; bye..

die je yg tanyer..aku jawab jer...hehehe..aku mlas nk byk ckp ngan die..ntah la..aku bkn benci kt die cuma x mood nk borak ngan die...aku x dendam pe2 kt die cuma aku jer...ntah la nk ckp pe...nyesal aku angkat no yg x dikenali...teruk sgt ke aku nie...lantak la..mlas nk pkir pe2 dh...biar la die idop ngan dunia die...

4 comments:

akiss. said...

sape kah dia tu?

pejan said...

dia adalah rahsia kerajaan...
mne leh bgtau tau...
kantoi nt...
biasa la qiss...skandal gua dlu..hehehehe

Anonymous said...

skandal?
hehe..
btl ke pejan?

pejan said...

mne de la...
saje je gurau..
adala...