Thursday, January 22, 2009

kenangan.....

kenangan terindah...aku g satu tmpt nie..sblm nie pon aku dh penah g dh...kali nie g lg tmpt yg sama...sronok ble imbas blik kenangan dlu....klakar pon de...rindunye mse 2..kalau leh nk ulang blik mse 2...tp x bleh kan...
nie tmpt aku ginap..sgt cantik ngadap view pantai..n tgok matahari terbit...
pas sarap...aku n kawan aku g jln2 tepi pantai..bestnyer kalau dpt mandi laut..tp air surut..dpt tgok je la....

pantai die cantik....x tau nk gambarkan...kene dtg sendiri tgok bru puas...


teringat aku kt pondok nie...de satu kejadian yg x dpt dilupakan...nasib baek x kene guling dlm lumpur...ngeri dude...



nie la kawan aku....helena dianna bt francis...




tmpt barbeku....enjoy giler time 2..mkn sepuas hati..smpai nk muntah...memori yg x dpt dlupakan...





kami b'2..dh nk blik..sempat lg amk gambar utk kenangan....
aku tulis nie utk kenangan aku ngan batch aku thn 2007...aku rindu ngan korg..kene denda sme2....mkn sme2..wt pe2 pon sme..kt situlah bru kte kenal sape 2 kawan...kenangan yg sentiasa dihati...huhuhuhuhu..rindu kt korg..








2 comments:

akiss. said...

ktne ni pejan?

pejan said...

kt de rhu beach resort kuantan...