Wednesday, January 28, 2009

gelinyeeeeeeeeeeeeee.....

ikan mkn kaki sapa la nie....eeeeeeee...x geli ker haaaa....nie salah satu treatment nk bersihkn kaki....mgkn manusia x sggp nk cuci kaki yg berbau....pas 2 ikan lak jd mangsanyer....hahahahhahahahaha.....


geli tol....cam kene geletek jer....


la kaki aku rupanyer....saje jer nk cuba...harga leh tahan la..x mahal sgt...biasa la de org blanjer...

mula2 geli la...pas 2 cam best jer...aku leh gelak sorg2...org laen gelakkan aku...klakar giler...pas 2..ikan 2 kena grg wt mkn...hehehhehehhe..



4 comments:

akiss. said...

eee. sgt geli. aku xleh tahan ni. ko taw masa aku mandi kt sg congkak itu ari? ikan besar2 gigit kaki aku. nk menangis wehh!

pejan said...

tau x pe...aku rase cam ikan pirana mkn kaki aku...mst kaki akis manis x...2 yg ikan 2 ska kot...

bB sYasYa said...

wee~~
sy sgt sensitif dikaki...
amat kegelian bile disentuh..
huhhuu..
mest nk gelak2 buat mcm2..
hehehe ~_~

pejan said...

mg nk tergelak jer wt benda alah 2...tp tahan je la..org laen tgok aq pon gelak sme...pas 2 de budak maen2 ikan dlm 2..eeeeeeeeeeeee........