Tuesday, December 9, 2008

Alamanda La La La!

aku n kawan2 aku g maen boling kt alamanda...dekat jer, x yah g jauh2..membazir myk keta jer...cam aku de keta jer..hehehe...aku , ika, hadi, efa, ema, paan , pian, sam, g maen boling...msg2 bayar la....mse 2 x gaji lagi ...yg penting hari 2..hari jumaat jam 9....mula2 maen satu game jer...pas 2, tmbh lagi lagi stu....mg fight giler2 la...x nk kalah kan...hehehehe

hadi ngan efa...berebut bola...adoiyai...bola byk la wei...jgn berebut...

msg2 tggu turn nk baling....sempat lg nk posing...

pian....jgn cium ika 2...bukan muhrim la..

posing bangga..dpt strike

aku n efa menduduki carta last skali....huhuhuhu..x pandai maen la woi...pas maen boling..kteorg g makan kt food court...pas makan.....kita karaoke lak....

amk giliran nk nyanyi....

emma...tgah nyanyi...kami lak..tido kt blakang..hehehehe...

aku la nyanyi paling sumbang...hehehe...korg terpaksa dgr la....


amk giliran nk nyanyi....

kami nyanyi sampai kol 2pg...mula2 amk 1 jam jer...pas 2..de lak org laen tambah...kami nyanyi sampai nk muntah...aku lak sampai ngantok....air dh brape jag....yg penting sok x keje...leh bgn lewat...de jer aktiviti kteorg time cuti...thaks u guys....sronok giler dpt hangout ngan korg....laen kali kte kuar lg...ble nk g genting nie....x sbr la...

No comments: