Tuesday, December 9, 2008

ada pe atas meja ku....

de pe atas meja aku....mcm2 de...nk kte complete..x gak..tp bleh la...meja aku mg serabot...sapa dok kt meja aku..mst pening..ye la berserabot sgt ngan kertas nye..pen...byk la...nk tahu pe yg de atas meja aku....nie die...jeng..jeng..jeng..

pc aku ( mse 2 tgah wt i.d..)...diari harian( kena tulis pe xtvt mggu dpn..nt lupa lak.)...poket diari (nie bos nk tgok)...tepon (sapa la nk tepon aku )..punch card (bulan lpas punya..mlas nk antar)...ngan stick note....beberapa note dari bos...hehehe..biasa la...pa bos ktekn...
gambar team aku...minuman excel ( tambah tenaga )..air mineral ( takut tercekik )....bekas makanan ( tp x de pe2 pon)...tangan aku....diari 2009...( looking foward la )


keje aku wt failing....sebab 2 byk fail kt atas meja....hehehehe..pe2 aktiviti ke..surat menyurat..mesyuarat ke...g mahkamah ker...mst de salinan utk wt rujukan...kalau x...mst wt lupa....

kunci nie...panjang kisahnyer...aku pecah msk umh org...bese la keje aku...kunci nie aku amk wt kenangan....tp aku dh ganti yang baru kat tuan rumah 2....nie aku wt display kt atas meja aku....tragis btol citer nie..x sanggup nk citer kt korg...hehehehehe..

buku akta....memeningkan jer...aku wt keje ikot undang2...bkn ikot suka hati k....undang2 malaysia 2....
moral in this story...jgn mlas nk kemas meja anda k....











1 comment:

akiss. said...

keekekke. sama la meja serabut. mcm otak aku jugak kdg2..hahahah