Friday, November 7, 2008

makan angin...di johor..

aku bru jer blik dr johor...de keje skit..keje aku mg kene g keluar...dh beberapa negeri aku dh g...bru2 nie johor...bertolak dr putrajaya kol 9 mlm...aku pe lg..msk jer van terus tdo...bgn lak utk mkn jer pas 2 sambung tdo blik....sedar2 aku dh smpai bdr segamat..berhenti jap untuk minum mlm...bos belanja...


bandar segamat hanya 45 minit dari muadzam shah jer...sapa kte sampai 1 jam....hehhehehehe
ni permandangan bandar segamat pd waktu pagi......

ni permandangan yg kawan aku amk dari bilik hotel kami...


nie la blik kami...bersebelahan ngan bilik bos aku...hehehehe..member aku kte blik nie berhantu...die nmpk byg2 rambut panjang mse die tdo..aku lak...dh tdo x sedarkn diri..zzzzzzzzzzzzzzzzz

kolam renang kt hotel..x sempat nk mandi...

lps abes keje..kami mkn kt cnie...aku lupa lak nme restoran nie...mlm 2 kami mkn mewah...mcm2 de...udang..ayam...ketam..sotong..telur goreng .....lala..yum...yum..yum... dan x lupa tomyam campur ngan air fresh oren...

aku kt meja mkn...sgt cantek n romantik...

kawan aku sengaja amk gambar nie sementara tggu mknan smpai...perut lapar....

aku n helena lps mkn...minum air kosong utk penghadaman utk perut yg penuh ngan makanan....
kami bertolak dari johor kol 11.00 mlm...singgah di nilai dlm kol 4 pagi....lps smua setle bertolak balik ke putrajaya...dlm kol 5.30 smpai....pas 2 terus sarapan pagi...kol 6 bru sampai umah...member serumah dh bgn nk g keje ...aku lak bru blik keje...2 la keje aku...heheheheheh....








No comments: