Wednesday, November 5, 2008

aku mendaki gunung datuk....part 2

baru2 nie aku n geng hq g mendaki gunung datuk, rembau,N9.. anjuran bos kami iaitu en Zubir....perjalanan sungguh mencabar giler...aku mg surrender dah...aku teruskn perjalanan gak...member laen bagi sokongan la..kalau x mg dah sewa chalet kt bwh sna.....kami amk mse 2 jam 30 minit utk sampai kt atas sbb byk berehat n jalan licin sbb ujan....ble dh smpai atas...sgt sronok..berbaloi panjat gunung...permandangan die sgt cantek...bleh lihat negeri melaka dari atas...nie de beberapa gambar bg korg tgok....
gambar diatas time kteorg smpai puncak gunung datuk...penat giler...gmbr yg aku sorg 2...berlatar blakangkn negeri melaka...

kene basuh beras sbb nk msk utk makan malam...kami tlg bsh beras jer...kt atas de air mata air...air die sgt sejuk...hehehe...


aku tlg tgok jer...


makan mlm kene msk sendiri ....nie team kteorg..naim..aku...sam..k.tney..pnat tggu nasi msk la....lauk pulak..makanan askar...tp jgn risau roti de utk sampingan utk sesapa yg kelaparan ble mlm menjelma....kt luar khemah sgt sejuk...angin kuat...last2 msk khemah bru okay skit....



de beberapa gambar sebelum kami turun gunung....penat la...kuku smpai tercabut turun gunung...nk tercabut kpala lutut aku turun gunung....satu pengalaman yg sgt menyeronokan...tambahan lak join ngan member2 otak yg giler2...lepas x mau g dh..serik laa...







hoorey....akhirnyer aku smpai gak kt gunung datuk rembau...lps nie nk turun dh..bye2 gunung datuk..pengalaman yg menakjubkan...

No comments: