Thursday, February 5, 2009

cita2 nk jd polis tp.......

cita2 aq dlu nk jd polis....dlu penah la isi borang polis pangkat konstabel jer...makcik aku yg tlong...tp x de rezeki..x dipanggil temuduga...nk wt camne...de org yg lbh layak kot....ntah la nape aku nk jd polis...makcik aku ckp keje polis nie susah..tp aq rse mampu nk wat..sbb aku minat giler....tp aku dpt gak keje kerajaan...alhamdulillah..syukur...
bergaya ngan moto polis kt balai polis putrajaya....lpas kempunan nk jd polis...
kalau aku x jd polis x pe ...mgkn bkn rezeki aku...mgkn aq akn berkhidmat ukt kerajaan ngan cara laen..insyaallah......


2 comments:

akiss. said...

mantop la moto tu. hehe.

ala...x pat jd polis, jf penguatkuasa ok dah kot. hehhe. janji ada kije dan carik rezeki halal.

pejan said...

kalau penguatkuasa tp dok kt pejabat jer...bosan..